lauantai 21. marraskuuta 2015

Voimalaulu


Eilisessä suomilovessa oli tämä kappale Jasmine-perheen voimalauluna. Tämä kappale toimi sellaisena myös itselläni. Kun poika oli vauvateholla ja tehon tarkkailupuolella kuuntelin tätä varmasti lähes päivittäin, erityisesti "vkl-vapailla" tuli kuunneltua välillä putkeenkin useamman kerran.




Itseäni erityisesti koskettaneet kohdat...


Joo, mä tiedän, 
on veden pinta kaukana 
En nää pohjaan, 
en näe onko sen alla haukia tai haita 

Mut sä näät pintaakin syvemmälle 
Sä viet mukaan 
Saat minut uskaltamaan sun kaa 

kauemmas rannan turvasta 
ja mua huimaa ja pelottaa  

Sä saat mun salaisen voiman 
nyt heräämään

 kuuletko kun veden alla mä 
huudan ääneen sen kaiken 
ihanan, vapauttavan 
janottavan, kiperän 
pelottavan, uuden 



Yksi laulu, jota en ole voinut kuunnella poikani syntymän jälkeen on Rasikankaan "Meidän uusi vauva". Kohdat "Se joskus karjuu niin et pikkulinnut tippuu puista", "usein yölläkin me heräilemme parkuun" & "Ei pääse ruokapöytäänkään, ei ihme jos on nälkä".... Niin nämä nyt ovat olleet aina vähän liikaa siinä kappaleessa... Mutta kyllä se näistäkin huolimatta, se onni, on lymyillyt myös pws-lapsessani.

On niin paljon asiaa, mistä mä vaan saisin sen ajan kertomiseen... PWS-kuulumisiammekaan en ole päivittänyt pitkiin aikoihin. Heti kun ehdin... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti